FROYTA_3183168_mΤα φρούτα και τα λαχανικά θα πρέπει να αποτελλούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής διατροφής των παιδιών, καθώς αποτελούν πηγή βιταμινών και ιχνοστοιχίων που συμβάλλουν στη σωστή ανάπτυξή τους και στη διαμόρφωση ενός γερού οργανισμού. Δυστυχώς, όμως, τα περισσότερα παιδιά αρνούνται να καταναλώσουν φρούτα και λαχανικά. Έτσι, βρίσκουμε τρόπους να τα εντάξουμε στη διατροφή τους είτε κάνοντάς τα πιο ελκυστικά, είτε βάζοντάς τα «κρυφά» στη διατροφή τους. Παρακάτω αναφέρονται «10 τρόποι» για να εμπλουτίσετε τη διατροφή των παιδιών σας με φρούτα και λαχανικά.

1. Φτιάξτε πολύχρωμες φρουτοσαλάτες αποτελούμενες από πολλά διαφορετικά φρούτα εποχής και πασπαλίστε με λίγη κανέλα που αρέσει στα παιδιά.

2. Σχηματίστε διάφορα σχήματα στο πιάτο χρησιμοποιώντας τα φρούτα προκειμένου να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των παιδιών.shutterstock_104855906

3. Ετοιμάστε χυμούς φρούτων προσθέτοντας στο μπλέντερ πολλά διαφορετικά φρούτα, και διακοσμήστε το ποτήρι με φέτες φρούτων.

4. Ετοιμάστε για τα παιδιά ένα απογευματινό επιδόρπιο από γιαούρτι στο  ποίο θα έχετε προσθέσει φρούτα και μέλι. Αποτελεί ένα πολύ θρεπτικό σνακ.

5. Φτιάξτε σπιτικά milk shakes χρησιμοποιώντας 1 ποτήρι γάλα το οποίο θα χτυπήσετε στο μπλέντερ με 1 μπανάνα ή άλλα φρούτα και λίγο τριμμένο πάγο. Είναι πολύ θρεπτικό και δροσιστικό για το καλοκαίρι.

6.

Ψήστε μήλα, αχλάδια ή κυδώνια στο φούρνο και σερβίρετέ τα με λίγη κα

νέλα.

7. Εμπλουτίστε τα φαγητά σας με λαχανικά κατά το μαγείρεμα για να τους δώσετε χρώμα και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Για παράδειγμα μπορείτε να προσθέτετε καρότα και πιπεριές στο κοκκινιστό σας.

8. Ετοιμάστε πουρέ λαχανικών, βράζοντας λαχανικά και αλέθοντάς τα στο μπλέντερ με μια κουταλιά του γλυκού φυτικό βούτυρο.

9. Στη σάλτσα που ετοιμάζετε για μια μακαρονάδα μπορείτε να προσθέσετε διάφορα λαχανικά, όπως χρωματιστές πιπεριές, καρότα κα.African American grimacing at plate of peas

10. Αν τα παιδιά αρνούνται να φάνε λαδερά φαγητά που γίνονται κατά βάση από λαχανικά, όπως τα φασολάκια, ο αρακάς, το σπανακόρυζο κλπ, φτιάξτε χορτόπιτες, σπανακόπιτες ή πρασόπιτες, προσέχοντας πολύ την προσθήκη λαδιού.

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Αθλητική Διατροφή

Advertisements