Διατροφή & Υγεία

Πρωινά…Υγιεινά και νηστίσιμα

breakfast

Όπως είναι γνωστό, η περίοδος της νηστείας απαιτεί την αποχή από όλα τα  προϊόντα ζωικής προέλευσης, όπως είναι τα γαλακτοκομικά (γάλα, τυριά), το κρέας, το βούτυρο, τα αυγά και τα διάφορα λαχανικά. Το πρωινό, είναι ένα γεύμα το οποίο συνήθως αποτελείται από ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω, με αποτέλεσμα την περίοδο αυτή να περιορίζονται αρκετά οι επιλογές μας. Παρακάτω θα δώσουμε κάποιες ιδέες για πρωινά γευστικά, υγιεινά και πάνω από όλα νηστίσιμα.

Pdf. Πρωινά…υγιεινά και νηστίσιμα

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Αθλητική Διατροφή

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s