Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν τη μαύρη ζάχαρη σε σχέση με τη λευκή, επειδή  πιστεύουν πως είναι «διαίτης», δηλαδή ότι έχει λιγότερες θερμίδες από τη λευκή. Στην πραγματικότητα,  η μαύρη ζάχαρη έχει τις ίδιες θερμίδες με την λευκή (1 κ. γλυκού ζάχαρη μας δίνει περίπου 15 θερμίδες. Ο λόγος για τον οποίο προτιμούμε την μαύρη ζάχαρη

είναι ότι περιέχει ποσότητες ανόργανων αλάτων και ιχνοστοιχείων (κάλιο, φώσφορο, κλπ), σε αντίθεση με την λευκή ζάχαρη η οποία μας δίνει σκέτη ενέργεια, δηλαδή «κούφιες» θερμίδες. Ωστόσο, θα πρέπει να τονίσουμε ότι για να επωφεληθεί κάποιος από τα θρεπτικά συστατικά της μαύρης ζάχαρης, θα πρέπει να καταναλώσει πολύ μεγάλες ποσότητες, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις συστάσεις για μια υγιεινή διατροφή.

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Αθλητική Διατροφή

Advertisements