Κατά τη διάρκεια μίας δίαιτας και στα πλαίσια της υιοθέτησης μιας ισορροπημένης διατροφής, πολλοί είναι αυτοί που περιορίζουν ή αποκλείουν την κατανάλωση χοιρινού κρέατος, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε λίπος. Αυτό όμως αποτελεί τη μισή αλήθεια.

Υπάρχουν κάποια τμήματα κρέατος τα οποία είναι πολύ πλούσια σε λίπος. Ωστόσο, το χοιρινό κρέας έχει το πλεονέκτημα ότι έχει το λίπος συσσωρευμένο στην περιφέρεια, σε αντίθεση με το μοσχάρι, όπου το λίπος βρίσκεται ανάμεσα στις ίνες του κρέατος. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να αφαιρούμε το λίπος, μειώνοντας έτσι κατά πολύ την πρόσληψη κορεσμένων λιπών. Επιπλέον, υπάρχουν τμήματα του χοιρινού, όπως είναι το ψαρονέφρι, τα οποία είναι ιδιαίτερα άλιπα (περισσότερο και από το μπούτι ενός κοτόπουλου), τα οποία μας παρέχουν πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, ενώ έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη.

Συνεπώς, το χοιρινό κρέας πρέπει να αποτελεί μέρος της διατροφής μας, με την προϋπόθεση να αφαιρούμε το ορατό λίπος.

.

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Αθλητική Διατροφή

Advertisements