Γενικά, Το πιάτο μου

Το πιάτο μου

  • Γέμισε το 1/2 του πιάτου σου με φρούτα και λαχανικά.
  • Γέμισε το 1/4 μισό πιάτο σου με αμυλούχα τρόφιμα (π.χ. δημητριακά, πατάτες, ρύζι, ψωμί, καλαμπόκι),
  • Γέμισε το 1/4 του πιάτου σου με καλές πηγές πρωτεΐνης (π.χ. κρέας, πουλερικά, ψάρι, αυγά, τυρί)

.

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc Αθλητική Διατροφή

elemmanouil@gmail.com

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s